به همین منظور، همایش تجلیل از دستاندرکاران این مهاجرت بزرگ سامانه بانکداری برگزار شد و مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این همایش گفت: موفقیت نخستین بانک قرضالحسنه کشور در زمینه افزایش شمار مشتریان به بیش از ۲۰ میلیون نفر، شمار حسابهای بانکی به بیش از ۳۰ میلیون و همچنین رشد چشمگیر تراکنشها، ما را به نقطهای رساند که باید برای آینده و رشدهای بیشتر آماده میشدیم. به همین خاطر هدفگذاری برای این مهاجرت سامانهای انجام شد.
دکتر «غلامرضا فتحعلی» با تأکید بر اینکه بانک نیازمند سامانهای بود که بتواند همگام با افزایش شمار مشتریان، پاسخگوی نیازهای متنوع در حوزه خدمات یکپارچه دیجیتال باشد، گفت: گذار از سامانههای جزیرهای فقط با مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز جدید امکانپذیر بود.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در افق ۱۴۰۶ خاطرنشان کرد: در چارچوب این برنامه، در آینده آماده میزبانی از ۴۰ میلیون مشتری هستیم.
وی به برنامهریزی صورتگرفته از دو سال پیش برای مهاجرت به سامانهای نوین اشاره کرد و گفت: در این مدت، همه ابعاد این مهاجرت با دقت بررسی شد و با ساماندهی و انتقال هدفمند دادههای مشتریان با همراهی خود آنان، موفق شدیم در دومین روز خرداد، از سامانه بانکداری متمرکز پیشین، به نسخهای جامعتر، منعطفتر و پایدارتر مهاجرت کنیم.
در پایان این همایش، از دستاندرکاران مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز با حضور هیأت مدیره بانک تجلیل شد.
نظر شما